Konferencija

„Pozitivna psihologija i mentalno zdravlje“ je izrasla iz sinergije prakse i nauke, te se organizuje u saradnji Instituta za pozitivnu psihologiju i Fakulteta za pravne i poslovne studije dr Lazar Vrkatić. Prvi put u našoj zemlji okupićemo stručnjake koji se bave pozitivnom psihologijom, sa ciljem da razmene svoja praktična i teorijska znanja. Želja nam je bila da stvorimo prostor u kome postoje prilike za razvijanje saradnje i unapređivanje znanja i veština svih čije polje interesovanja obuhvata pozitivnu psihologiju i mentalno zdravlje.

Početna ideja

online konferencije u okviru projekta „Škola u kojoj cvetaju snage“ finansiranog od strane Tempus fondacije kroz program Erasmus + se razvila u hibridnu formu sa širim dijapazonom tema pozitivne psihologije i mentalnog zdravlja. Projekat „Škola u kojoj cvetaju snage“ je osmišljen sa osnovnim ciljem da unapredi kvalitet formalnog obrazovanja u osnovnim školama u tri zemlje – Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji kroz implementaciju programa radionica pozitivnog obrazovanja i osnaživanjem škola da budu mesto u kome se svi (učenici, nastavnici i roditelji) osećaju sigurno i dobro. U projekt su uključene po dve osnovne škole iz Novog Sada, Ljubljane i Zagreba. Projekat je namenjen podršci nastavnicima i prosvetnim radnicima, kao i povezivanju prakse, istraživanja i politike.

 

Zvanični jezici

konferencije su engleski i srpski jezik, a format konferencije je hibridni. Ova dvojezičnost i mogućnost onlajn i direktnog kontakta pruža mogućnost šire dostupnosti aktivnim i pasivnim učesnicima i razmenu koja prevazilazi prostorna i jezička ograničenja. Takođe, prostor u kome se održava konferencija je u najvećem delu dostupan osobama sa invaliditetom i obezbeđen je prevod na gestovni govor.

 

Program konferencije

obuhvata plenarna predavanja, tematske sekcije, okrugle stolove i radionicu.
Jedan od principa koji zastupamo je i očuvanje okoline, tako da je upotreba papirne galanterije svedena na minimum i svi materijali će biti dostupni u onlajn verziji na sajtu konferencije.